CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30 Ekim 2009 Cuma

herşeyden azar azar :)

Evett evettt evettttt tamir edebildimm :)


Bilgisayarımı tamir edebildimmmm, büyük bir başarı bu benim için :) Ben ki korkardım açmaktan kasayı, hallettim ve de bilgisayar hala kulanılabilir durumda :)


 Yazacak çok şey var ama bakalım neresinden başlamalıyım :)

Öncelikle filmlerden başlayasım var, bu kısa sürede bir dünya film izledim..


  •  The Pianist ( Yeniden izledim,bir çok detayı unutmuşum:) )
  • Başka Semtin Çocukları
  • How I Met Your Mother ( Dizi)
  • Vanilla Sky
  • P.S: I Love You 
  • Hızlı ve Öfkeli ( serinin sonu)
  • Türk filmleri, Hababam Sınıfı, Çiçek Abbas, Gülen Gözler :)

Hepsini de severek izledim.. İzlenesi filmler arasında ilk sıradaki; How I Met Your Mother :) Ted seviyorum senii:)







0 yorum: