CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

29 Kasım 2009 Pazar

patlamadaannn önceee, nihayetttttt!!

off az daha yazamasaydım patlayacaktım :) uzun zaman oldu hiçbirşey yazamadım bloğuma :(


kendisini çok özlediğimi fark ettim :) neticede ne kadar anlatırsan anlat sana kalkıp da "susss biiiii" deme yeteneği yok :))


ama işte işin kötü yanı benim anlatacaklarım çokken yazacak vaktim yokkkkkkk :(


son sene olmanın vermiş olduğu ağır ödevler ve de bundan dolayı zamanı kullanma sorunu yaşamam sebebiyle uzak kaldım blogumdan...


oysaki yazacak anlatacak çok şey vardı :)


öncelikle iyi bayramlar :) 


sonrasında da bayramda  ev hanımı olanlara, evin tek kızı olanlara, sonrasında bütün ev kızlarına kolay gelsin diyorum. farkındayım bayram demek biraz da "yorulmak" demek kadınlar için :) dayanın az kaldı bayram bitiyooor:)

ayrıca bayramı değerlendirin:)) fark ettim ki kadınlarda şöyle bir hafiflik var, bayramda yenilen şeyler kilo yapmıyor gibi geliyor kadınlara. yani demem o ki, kadınlar bayramda yedikleri yemekleri kalori düşünmeden yeme yeteneğine sahip :) ama öncesinde iki gram eder üç gram o da eder 4 kalori o da eder bilmem kaç kilolkalori hesabı yapan halalar, teyzeleri anneler, arkadaşlar bayramda hepsine çizik atıyor :) bu sebeple herkese afiyet bal şeker olsun :) 

yedikleriniz kilo olmasın, üre olsun :)

0 yorum: