CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

29 Kasım 2009 Pazar

sinir buhranlarım üzerine...

bazen düşünüyorum üniversitelerimiz neden var diye?

birer birey oluşturmak için mi? yoksa liseden kopup gelmiş fırlama çocukları adam etmek için mi? sınırlamak için mi beyinleri? yoksa çeşitli kurumların para kazanması için mi?

bir üniversite ki öğrenci topluluklarına ket vuran, okuldaki küçücük konferans salonunu bile öğrencisinden esirgeyen...

ve ben sormak istiyorum ben diğer üniversitelerdeki öğrencilerle aynı harcı veriyorum, kendi üniversitemin diğer ilçelerdeki bölümleriyle de aynı harcı veriyorum fakat ben onlarla aynı seviyede özgür olamıyor aynı ölçüde yararlanamıyorum üniversite imkanlarından...

çay dökülüyor diye okulun tek faaliyet alanına bizleri sokmayan zihniyeti algılayamamakla birlikte gülüyorum halimize, kendi halime de acıyorum!

0 yorum: