CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 Ağustos 2012 Cuma

Haftanın film önerisi ile karşınızdayım!

Upuzun bir aradan sonra yeniden merhabalar!

O kadar yoğun bir zaman dilimiydi ki bu uzun ara; değil yazmaya vakit bulmak blog dahi aklıma gelemedi. Sanırım tam anlamıyla blogu benimseyemedim; sürekli yazma devinimini alışkanlık edinemedim. Unutuyorum, atlıyorum, zaman bulamıyorum veya sıkılıyorum! Bu sefer kararlıyım; yeni yemek denemelerimi, okuduğum kitapları, izlediğim filmleri, gezdiğim gördüğüm yerleri bu sefer günü gününe paylaşmaya kararlıyım..

Bu haftanın ilk yazısını o zaman geçen hafta izlenen güzel bir filmle noktalayalım; haftanın film önerisi "You've got mail!" Biliyorum biliyorum neredeyse izlemeyen kalmadı ama tam anlamıyla baştan sona izleme fırsatını ancak geçen hafta öğlen sıcağında bulabildim. Güzel bir aşk hikayesi; ancak sonunda söylediğim cümle şu oldu: "Film işte!"  "Aşkın 500 Günü" filmindeki "Bu filmler, kitaplar, şarkılar yalancılar! Yalancılar çünkü aşk hakkında sürekli bize yalan söylüyorlar!" repliği çınladı bir an kulaklarımda.

Film künyesine bakacak olursak; 1998 yapımı IMDB puanı oldukça düşük (6.3/10) Nora Ephron filmi. Tom Hanks ve Meg Ryan başrollerde. Bir insandan aynı anda hem nefret edip hem de gerçekten sevebilir misiniz?

Yarına kitap önerisi ile karşınızda olacağım! Evet evet olacağım,inanıyorum...






0 yorum: