CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26 Temmuz 2010 Pazartesi

"Gelecekteki İlkel" John Zerzan

Dün avcılar entel pazarında gezerken denk geldim bu kitaba, aslında uzun zamandır arıyordum ama zaten elimde birikmiş olan bir kaç kitabım olduğu için almaya gitmedim kitapçılara.. ama dün tezgahta görünce hemen koşuverdim yanına. fiyat da makul gelince (korsan değil 2. el) hemen aldım kitabı..

dün geceden beri elimden düşüremedim.. zaman, dil, sayılar ve ilkellik üzerine düşüncelerim derinleşti. henüz 100. sayfada olmama rağmen tavsiyemdir.

ilkel toplumlardaki muhteşem uyum, eşitlik, paylaşımcılık ve günümüz toplumlarındaki özel mülkiyetçilik, kıskançlık, iktidar hırsı...

okunası bir kitaptır..

2 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Berat Kandiliniz Mübarek Olsun.

Saygılarımla.

cafefora dedi ki...

teşekkür ederim..

sizin de kandiliniz mübarek olsun.