CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

7 Ağustos 2010 Cumartesi

"bunaldım ama ben artık bu sıcaklardan, yeter! "

"bunaldım ama ben artık bu sıcaklardan, yeter! "

tüm günümü bu ve benzeri cümlelerle geçiriyorum. dün dışarısının daha esintili olduğunu düşündüğüm için kendimi sokaklara attım, ama merkeze yürüyene kadar birşey yoktu da merkez neydi öyle? (avcılar merkez) mağazalara giriyoruz serin, dışarı çıkıyoruz sıcak. sersemledim bi sıcak bi soğuk.

ama bana yetmedi o kadar gezme, akşam da sahilde açık hava konserine gittim:) Volkan Konak pek dinlemem ama bana konser olsun, yanımda bir iki kişi olsun ben bir şekilde eğlenirim:) (her ortama ayak uydurabiliyorum vuuuvuuu!) konser nasılsı peki? güzeldi. eğlendirdi bizleri :) önyargılarından arınınca insan "ay ben dinlemem" havasında değil, "ben bu akşam eğlenirim abi" havasında gidince , sorun kalmıyor geriye.

Bugün de kendimi az sonra meyve sebze almak için semt pazarına, akşam da sahilde entel pazarına atmayı düşünüyorum. entel pazarı; bilmeyenler için açıklayayım, el işi, incik boncuk, kıyafet, kitap, çanta, kozmetik her türlü ıvır zıvırın satıldığı Ambarlı sahilinde yaz akşamları kurulan bir pazar. fiyatları uygun olup, sahilde olduğu için serindir de:)

bugunun tarifi kahvaltıdan.

Domates Soslu Sosis

Malzemeler:

  • 5-6 adet sosis
  • 1 adet domates
  • 3 adet sivri biber
  • sıvı yağ
  • tuz, karabiber
Yapılışı:

Biberler küçük küçük doğranıp sıvı yağ ile kavrulur, daha sonra üzerine dilim dilim doğranmış sosis eklenir. Sosislerin rengi değişene kadar kavurmaya devam edilir. rende domates sosislerin üzerine eklenir, domatesler pişince servise hazırdır. afiyet olsun...



Dipnot:

HALK SOFRASI PİKNİĞİ

Yer: Mehmet Akif Ersoy Piknik Alanı - Sarıyer

Tarih: 8 Ağustos 2010 Pazar

Konuklar:
  • Grup Yorum
  • Hakan Yeşilyurt
  • Erdal Bayrakoğlu
ben gidemeyeceğim ama müsait olanlar gitsin derim, güzel olacağına eminim:)
              

1 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Gerçekten çok sıcak Mevlam dışarda çalışanlara yardım etsin.
Çok güzel olmuş, leziz ve iştah açıcı,ellerinize sağlık.

Saygılar.