CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 Ağustos 2010 Salı

heyecanla bekliyorum ; 3 Eylül!

uvvv yine kısacık bir ara vermişiz.. ama evde zaman öyle hızlı akıyor ki fırsat bulup da internete giremiyorum...

neler oldu bu kısacık arada?  Yüksek lisans için kendime hoca buldum nihayet. mülakata bir hafta kala ortada kaldım sanarken bir de baktım hem istediğim konuyla çalışabileceğim hem de sevdiğim bir hocamız kabul etti beni :) Mülakat var tabii daha önümüzde. 3 Eylülde kabul edilmek dileğiyle....

bu arada biraz rahatladık herhalde, artık sıcaklar bitti. serin serin oturuyoruz geceleri:))) gündüzleri de efil efil esiyor. ee tabii evde oturmak kolay, çalışanlara sormak lazım bu durumu.

yaz bitmeden serin serin yenilecek bir tarif ekliyeyim dedim. hem meze olarak hem salata olarak kullanılabilecek bir tarif. çok basit ve hafif..

Yoğurtlu Semizotu

Malzemeler:

  • 1-2 demet semizotu
  • 2 çorba kasesi yoğurt
  • 4-5 diş sarmısak
  • 2 yemek kaşığı sıvıyağ
  • 2 yemek kaşığı pul biber
Yapılışı:
  1. Semizotunun dalları temizlenerek iyice yıkanır. 
  2. Salata tabağına alınır. 
  3. Sarmısaklı yoğurt hazırlanır. Semizotunun üzerine eklenir
  4. Arzu ederseniz üzerine yağ yakılır
 
 

0 yorum: