CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

21 Ağustos 2010 Cumartesi

iş iş iş....

sanırım bloga yazmadım ama ben mezun oldum. stajım da bitii. 2 hafta önce artık resmi olarak mühendistim. dün Çorluya iş görüşmesine gittim. çoğu şirkette yaptığım iş görüşmesinden çok daha rahat geçen bir görüşmeydi. ama yüksek lisans yapma durumum nedeniyle istemediler. anlayamıyorum yani tamam ben kendime yatırım yapmayayım, gelişmeyeyim peki bir ömür boyu bana iş verecek misin ?

2 sene sonra yüksek mühendis olarak karşına gelsem ooo ne güzelll ne güzell diyeceksiniz ama bugün bunun için bana ayda bir gün izin yok!

ayrıca dün yüksek lisansa da başvurdum.. bakalım ne olacak umuyorum ki kabul edilirim. çook istiiyorumm çookk:)))

neyseeeee kişisel mevzuları alıyoruzz bir çöpee postalıyoruzzz, düzelecektir, elbette, iş bulurum herhalde, kanımca, sanırsam, umarım :)

az önce fırından çıkardığım un kurabiyelerimden bahsetmek istiyorum. yıllardır ben un kurabiyesi yaparım ama bir türlü istediğim gibi olmaz. yaa sert ya şekersiz ya yumuşak ya da dağılır. geçenlerde internette gezerken bir blogda karşıma çıkan tarifi uyguladım ve bayıldım. gerçekten oldu tam fırın kurabiyesi gibi oldu. ama blogun adını unuttum, bir teşekkür etmek isterdim doğrusu...

Un Kurabiyesi

Malzemeler:

  • 4,5 su bardağı un
  • 250 gr margarin
  • 4 çorba kaşığı nişasta
  • 4 çorba kaşığı pudra şekeri
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
Yapılışı:

  1. Tüm malzemeler bir kapta karıştırılır. Kulak memesi kıvamına gelene kadar yoğurulur.
  2. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılarak yağlanmış fırın tepsisine dizilir.
  3. Pembeleşne kadar pişirilir. Pudra şekeri serpilerek servis yapılır.
Bloga teşekkürler. Üzgünüm adınızı unuttum...


 

0 yorum: