CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17 Eylül 2009 Perşembe

Agresifliğim, huysuzluğum...

Nedendir bilmiyorum ama bu aralar oldukça fazla agresifim.. Kendime hakim olamıyorum....

Durduramıyorum kendimi.. İnanılmaz bir sinir, inanılmaz bir huysuzluk..

İki gündür tarif eklemiyorum.. Bugün havuçlu tel şehriye çorbasını ekliyorum.. Kafamdan uydurduğum bir çorba.. Bilmem belki vardır benden başka da yapanlar ama ben ölesine bir anda attım kafamdan (=

Havuçlu Tel Şehriye Çorbası:

Malzemeler:

  • 3 yemek kaşığı sıvı yağ
  • 2 adet domates
  • 2 adet havuç
  • 1 adet tavuk suyu tablet
  • 1 kaşık biber salçası
  • 1 kaşık domates salçası
  • Tuz
  • 1çay bardağı tel şehriye
Yapılışı:
  1. Domatesler rendelenip yağ ile kavrulur,  domatesler kavrulunca rendelenmiş havuçlar eklenir.
  2. Salçalar eklenip kavurulur, tablet atılır.
  3. Yeteri kadar su eklenip, tuzu ayarlanır.
  4. Kaynadıktan sonra tel şehriyeler eklenip, tel şehriyeler yumuşayana kadar kaynatılır.

1 yorum:

Mimosa Café dedi ki...

güzel bir çorba tarifi. elinize sağlık.