CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 Eylül 2009 Çarşamba

Soysuzlar Çetesi

Muhteşem bir film önerisiyle karşınızdayım bugün =) Günlerdir internet sitelerinde reklamı dolaşan filmi izledik..

Quentin Tarantino filmi.

Brad Pitt'in hiç görmediğiniz bir hali.

"Ben buraya kaholası Smoky dağlarıı aşıp; 8 bin km okyanusu geçip uçaktan atladıktan sonra Siciya'yı savaşarak geçmeyi Nazi'lere insanlık dersi vermek için yapmadım! Nazilerin insanlığı yok!  Bu yüzden Nazi üniforması içinde bulduğumuz tüm askerelr ölecek." Apaçi Aldo :)

Psikopat Christoph Waltz hali.
 Vahşi Eli Roth hali.
Nazilere karşı Fransızların intikamı.

Aksiyon ve komedi.

Inglourious Basterds, Soysuzlar Çetesi 

Muhteşem bir aksanıyla Brad Pitt'in konuşması etkileyici.

İlginç savaşma teknikleri bazen tiksinç bazen komik ama etkileyici :)

Açıkçası ben filmi sevdim arkadaşlardan beğenmeyen vardı ama güzel filmdi..
Fransızca konuşmaları dinlemek zevkti benim için (=

Zaman zaman film sıkmaya başladı, biraz ağır ilerleyen bir film ama izlenesi bir film. :)

Dipnot; Beyoğlu AFM Fitaş tebrikler! Bir çevre mühendisi adayı olarak geri dönüşüm projeni tebrik ediyorum ve  destekliyorum.


1 yorum:

cafefora dedi ki...

dün evde olmadığım için yazamadım bugün yazıyorum.. Kadir Geceniz mübarek olsun, dualarınız kabul olsun.