CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 Eylül 2009 Pazar

Kısaa,kısaaa,kısaa...

  • Bir tebrik; "Soul Kıtchen"  Venedik'ten ödülle döndü. Güzel insan Fatih Akın, tebrik ederim seni, filmini ve  kadronu.. 
  • Bir teşekkür; Halk Tv teşekkürler sana, her akşam eski, güzel,  temalı film yayınladığın için. 
    • Bir isyan; klavyeme.Bozulacak zaman mı yoktu? Ekran klavyesiyle yazmak tam bir işkence..:(
    • Bir isyan daha; dün neden hiçbir kanalda belgesel yoktu? Derbi darbeyi unutturdu!!
    • Varsa da ben görmediysem, affola.
    • Bir başarı; İranlı Şirin Neşat tebrikleeerrrr.. "Erkeksiz Kadınlar" adlı film ödül aldı Venedik'te.. En kısa zamanda izlemek isterim filmini...
    • Bir alkış kendime; ekran klavyesiyle bu kadarcık da olsa yazı yazabildiğim için. :)
    • Bir dilek; yarın ilkokul mini mini birler okula başlıyor, anne babalara bu yıl boyunca sabır diliyorum, iki kardeşim var, biliyorum yani zor iş zor.. kolay gelsin diyorum ben şimdiden(=
    • Bi resim, geçen sene yaz yağmurundan sonra. Makinam çok iyi olmasa da güzel çekmişim yani, sankii:))

    0 yorum: