CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

14 Eylül 2009 Pazartesi

Elmalı Göbek Salata

Aslında uzun zamandır aklımdaydı elmalı salata yapmak.. Napsam nasıl yapsam da şu elmayı salataya koysam derken göbkle yakışacağını düşündüm..Güzel oldu mu derseniz evet ben beğendim..=)

Malzemeler:

  • Yarım göbek
  • 1 adet elma
  • 1 dal yeşil soğan
  • Bir avuç kadar doğranmış kırmızı lahana
  • 2 adet sivri biber
  • Zytinyağı, tuz, nar ekşisi, limon
Göbekleri iri iri, elimizle parçalıyoruz, soğanı ve biberleri küçük küçük doğruyoruz. Elmaları dilim dilim yapıp ortadan ikiye bölüyoruz.
Malzmlerin hepsini karıştırıp üzerine, zeytinyağı, tuz, limon ve nar ekşisi ekleyip servis ediyoruz .

3 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

salatan çok güzel görünüyor canım.
Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir.
Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır.
Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı.
Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz.
Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın. Mübarek Kadir Gecesinde Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

TAZE NANE dedi ki...

Yorumlara şükür blogun açık. Senin güzel yorumlarını görüyordum ama ben sana bir türlü yorum yazamıyordum. Blogumda yaptığım tariflerin yorumlar kısmına sana hep yazı yazdım. Ziyaret edip görürsen diye. Mail adresinide blogunda bulamadım. Çok şükür diyorum tekrar. Sevgiler.

cafefora dedi ki...

çok teşekkür ederim öncelikle. dün giremedim inetrente.. sizin de Kadir Geceniz mübarek olsun..

biraz geç yazabildim kusuruma bakmayın...

hayırlara vesile olsun, dualarınız kabul olsun..

evet nihayet yorumlara açığız:)) şablonumla alakalı bir sorundu neyseki halloldu..:)